"Strategia komunikacji w social mediach" - Norbert Oruba


Poniedziałek zaczniemy mocno i przed nami recenzja ważnej książki z literatury branżowej, Po jej przeczytaniu, albo lepiej mówiąc, przestudiowaniu jestem pewna, że ta książka jest dla każdego. W końcu każdy z nas tworzy tutaj swoje treści i chce w odpowiedni i dobry sposób dotrzeć do swojego odbiorcy i grupy docelowej. Z tą pozycją będzie to łatwiejsze!

Zdecydowanie jest to książka, w której nie ma zbędnego gadania. Autor pisze konkretnie, podając dokładnie przykłady i nie owijając nic w bawełnę. Same, dokładne fakty i rzetelna wiedza. Rozdziały są krótkie, treściwe i dla mnie taki przekaz wiedzy jest najbardziej odpowiedni i najmocniej do mnie dociera. Nie lubię książek z tej dziedziny, w której jest dużo opisów, a rozdziały są mocno rozbudowane. Dla mnie musi być krótko, zwięźle i na temat i tutaj właśnie tak jest! W końcu jest to książka, z której mam się czegoś nauczyć. Autor, co ważne podaje tutaj dokładne przykłady, ale też nie zamyka się na jedną dziedzinę, więc są one różne. Do tego mamy przekrój przez różne media społecznościowe między innymi jest to oczywiście facebook, instagram czy modny ostatnio Tik-Tok. Co znajdziemy w środku? Nie chcę zdradzać Wam za dużo, ale mamy między innymi o złotym kręgu, analizie SWOT, relacjach z odbiorcami, strategii i dużo, dużo, dużo więcej!

Ja sporo się z niej dowiedziałam, a podczas jej czytania dużo miejsc zaznaczyłam sobie fiszkami i wiem, że będę do tej książki wracać regularnie. Zdecydowanie polecam!


 

Komentarze

Obserwatorzy

Copyright © *Wolne Litery*